Често задавани въпроси за Цифровия COVID сертификат на ЕС

Въвеждам правилен номер на идентификатор и НРН, но не си намирам сертификата?

Възможно е ваксинационния център да е въвел погрешно типа на идентификатора, който сте посочили при попълване на информирано съгласие за ваксинация. Ако сте сигурен, че въвеждате правилно този номер, но не получавате Вашия сертификат, моля опитайте със същия номер, като промените типа на идентификатора.

Кой НРН номер трябва да въведа ако имам поставени две дози от дадена ваксина?

Моля уверете се, че когато попълвате полето  Национален референтен номер (НРН), въвеждате номера на последната поставена Ви доза.

Ваксиниран съм само с една доза, но не мога да сваля сертификата си?

Цифров COVID сертификат на ЕС могат да изтеглят само лица с приключил курс на ваксинация или лица ваксинирани с първа доза след 01.06.2021 г. Лицa ваксинирани с първа доза преди 01.06.2021 г. ще могат да изтеглят своя сертификат след приключване на курса на ваксинация – поставени две дози за двудозов тип ваксина и поставена една доза за ваксината на Janssen-Cilag International NV.

Опитах всичко, и отговарям на изискванията за издаване на сертификат, но все още не виждам своя сертификат?

Моля свържете се с ваксинационния център, които Ви е поставил ваксината, за да потвърдите че данните Ви са регистрирани коректно в Националния регистър за имунизации.


Контактен център COVID-19
Министерство на здравеопазването+359 2 930 14 45


Национален контактен център на
Информационно обслужване АД0700 14 220