Въпроси и отговори за медицински специалисти

О: По причини за сигурност на този етап само лекар, който е издал дадено направление, може да го анулира.

О: Моля, свържете се с контактния център на телефон 070014220, за да бъде извършена проверка.

О: Вероятно това направление вече е изпълнено или е взето за обработка от друго лечебно заведение. Възможно е направлението да е било анулирано от лекаря, който го е издал. Моля, свържете с контактния център на телефон 070014220, за да бъде извършена проверка.

О: Защото е изпуснат срокът за изпълнение на втори отрязък.

О: За такива проблеми може да Ви съдейства Вашият софтуерен разработчик или да проверите НРН на изпълнение на телефон 070014220.

О: Съветваме Ви да използвате Националния референтен номер (НРН) на документа при търсене, защото това намалява възможността за грешка.

О: Да. Може да подавате към НЗИС информация за извършените дейности веднъж месечно, по времето, когато подавате и отчетите си към НЗОК.

О: За предпочитане е да изпращате информация за извършените дейности веднага след извършване на дейността, а не веднъж месечно. По този начин информацията става веднага видима за пациентите и другите лекари по дентална медицина.

О: Медицинските специалисти работят със софтуерни продукти, които се предоставят от компании от частния сектор. НЗИС предоставя единна платформа за стандартизиране и обмен на информацията между различните медицински софтуери, които частните компании предлагат на пазара.

О: Няма значение дали ще изберете квалифициран електронен подпис на физическо лице или юридическо лице, стига да има персонален идентификатор на лицето, което ще използва подписа.

Управление на вашата поверителност

Тази интернет страница използва "бисквитки" (cookies) съгласно Политика за защита на личните данни. С натискането на бутона "Приемам", Вие потвърждавате, че сте я прочели и се съгласявате с нея.